Alkusanat

Kolmas simstarinani, mmm. Mietin pitkään, aloitanko tätä - mulla on kuitenkin alla kaksi legacya, ja jo niitten kanssa on kädet täynnä töitä. Hinku aloittaa tämä oli kuitenkin kova, ja koska tämä ei ole legacy, vaan kolmen sukupolven tarina, katsoin, että voin sen tehdä.

Tämä ei siis missään nimessä ole LC-haaste, enkä pelaa tätä minkään muun kuin tarinankerronnan vuoksi. Käytän koodeja ja modeja, jälkimmäisistä etenkin poseja. Tarina on kolmivaiheinen, jokainen suurempi kokonaisuus kertoo de Lucan rikollisjärjestöstä suvun kantaisän, ensimmäisen perijän ja toisen perijän näkökulmasta. Kokonaisuudet on numeroitu yhdestä kolmeen, ja jokainen kokonaisuus sisältää useamman osan. Ensimmäinen osa nimetään aina sen mukaan, kuka tarinaa kertoo, ja aloitusosa on ikäänkuin esittelykierros.

Noh. Miksi sitten aloitin tämän? Miksi päähenkilönä on Tammista tuttu pahis? Syynä on se, että mä ihastuin Vincentiin niin kovin, että halusin sille spin-offin, koska Tammissa se ei tule kauaa olemaan. Mä olen tosi heikkona pahiksiin, Korppien Jolanda Shannkin on mun mielestä loistava tyyppi. :D Vincent on kaiken lisäksi komea en sanonut mitään.

De Luca Trilogy on siis ennen kaikkea tribuutti Vincentille, mutta toki pyrin tekemään muistakin hahmoista värikkäitä. Tässä tarinassa ne, jotka ovat lukeneet Tammia, tulevat kyllä huomaamaan ihan uusia piirteitä tästä rikollispomosta. :D

Tuohon sivuun "The Crooks"-otsikon alle tulee sitten toisen ja kolmannen suvun perijä samaan tapaan kuin Vincent siinä on nyt.

Eipä muuta kuin rattoisia lukuhetkiä!